اگر روی لپ تاپ خود آب ریخته اید، این کاری است که باید انجام دهید!

تعمیرات سرفیس پرو , بوک , لپتاپ و … مایکروسافت شامل بخش‌های مختلفی است که تعمیر هر یک نیاز به تخصص بالایی دارد . وقتی شما با ایراد سخت افزاری در لپ تاپ مواجه می‌گردید مانند عدم روشن شدن سرفیس، تخلیه سریع شارژ باتری سرفیس ، آبی شدن صفحه نمایش سرفیس ، داغ شدن سرفیس سرفیس ، ایجاد سر و صدای زیاد، از کار افتادن کیبورد سرفیس ، خرابی تاچ پد ، کار نکردن تاچ صفحه نمایش ، عدم شارژ باتری و … نیاز به یک مشاوره تخصصی برای تعمیرات سرفیس خواهید داشت

 

برای تعمیرات سرفیس تخصصی با ما تماس بگیرید : 09941138301

10000 تومان


نوشته شده توسط : امداد تعمیرات

یک جستجوی سریع در اینترنت برای پیدا کردن راه حل آنچه باید با لپ تاپ اب خورده انجام دهید ؟ برای آن خیلی دیر است …

چهار قدم
شاید اولین واکنش شما این باشد که عصبانی شوید، چند کلمه ناسزا به دستگاه منفجر شده پرتاب کنید و نوشیدنی ریخته شده را در سریع ترین زمان ممکن از روی لپ تاپ بریزید. هر چند آسیب قبلاً وارد شده است. اگر دستگاه را به همان شکلی که هست رها کنید، احتمالاً نمی‌توانید آن را ذخیره کنید. خوشبختانه، ما چهار مرحله برای شما داریم که به شما امکان می دهد لپ تاپ شما را زنده کنید.

خاموش کردن: اولین کاری که باید انجام دهید این است که کامپیوتر را خاموش کنید. اگر آن را برای مدت طولانی روشن بگذارید، احتمال اتصال کوتاه آن بسیار زیاد است. سریعترین راه این است که دکمه روشن/خاموش را برای چند ثانیه فشار دهید.


کابل ها را بردارید: همه کابل ها را از دستگاه بیرون بکشید. کابل برق، ماوس و سایر کابل های خارجی؛ همه آنها را بیرون بیاور


خشک کردن: بگذارید لپ تاپ شما به خوبی خشک شود. از یک پارچه برای پاک کردن تمام آب استفاده کنید. کامپیوتر را با زاویه 30 درجه باز کنید و سپس آن را در کنار آن قرار دهید تا تمام آب از لپ تاپ و صفحه کلید خارج شود. مهم: از دستگاه در حالی که هنوز در حال خشک شدن است استفاده نکنید.


صبر: اکنون، همه چیز در مورد صبر است. بهترین کار این است که بگذارید لپ تاپ چند روز خشک شود. نمی توانید آنقدر صبر کنید؟ سپس حداقل یک روز بگذارید تا خشک شود. اگر لپ تاپ شما همچنان بعد از این کار کند، بسیار خوش شانس خواهید بود، اما به هر حال احتمال زیادی وجود دارد که داخل آن آسیب ببیند. به همین دلیل است که اگر موفق به روشن کردن لپ تاپ خود شدید، باید فوراً از همه فایل های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. این امکان وجود دارد که لپ تاپ شما تا چند روز پس از روشن کردن مجدد به درستی کار کند، اما همچنان بعداً از کار بیفتد.

 

 




:: برچسب‌ها: تعمیر لپ تاپ , لپ تاپ خیس , لپ تاپ اب خورده ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 / 12 / 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: